728x90 AdSpace

• NU RATA

5 nov. 2019

Inceput de noiembrie pe Dunare

De la utlima partida facuta impreuna cu Baltacul pe care o gasiti aici, Dunarea s-a limpezit foarte tare iar pestele a raspuns foarte greu aproape pe tot cursul Dunarii. Stiam o groapa pe Dunare care tine peste in aceasta perioada si am plecat impreuna cu un prieten sa o pescuim pentru aproximativ 3 zile in weekendul ce tocmai a trecut, sperand ca poate aici reusim sa avem ceva rezultate. Am ajuns vineri pe seara la fata locului, si pana ne-am instalat se intunecase bine afara. Prima lansare la feeder, trasatura violenta, ne aduce neasteptat pe mal primul crap, dar si ultimul pentru ca pana Duminica dupa amiaza crapul nu a mai mancat (desi am dat dupa el cu porumb si mamaliga) dar era acolo. Sarituri spectaculoase frecvente la 15-20 de secunde timp de jumatate de ora dimineata, numai dihanii. Ne-am distrat in schimb la guvid cu somotei si salai , cel mai mare salau aprox. 4 kg si inca 6 bucati sariti usor de kil, dar si la feeder cu platici si cativa carasi. Am pescuit cu montura simpla de Dunare plumb culisant si ac jos. Absolut toti pestii au tras noaptea, nici macar unul pe zi. Sa lasam pozele sa vorbeasca. Fir intins!

de Ionut Spiridon

This is the most recent post.
    Postare mai veche
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Inceput de noiembrie pe Dunare Rating: 5 Reviewed By: Pescuit la Dunare