4 apr. 2016

Pe ape tulburi, 2-3 Aprilie 2016

Posted by Adrian Iordache On 21:29
Nu suntem in "Piratii din Caraibe" dar este ultima iesire la pescuit inaintea prohibitiei care s-a desfasurat pe un vant destul de puternic. Am plecat din port cu gandul ca vom avea o zi plina de "stat la cort", insa nu a fost asa. Din fericire locul de pescuit ne ferea de vantul puternic, iar la nici 15 minute de la prima lansare vine primul somotel! Ne era clar ca nu era vreme de pescuit la crap si ne-am axat pe somn. Insa atunci cand te astepti mai putin, prima lanseta aruncata aproape ca zboara de pe cracan! Fiind aruncata foarte aproape (4-5 metrii) drillul nu a durat mult, iar in scurt timp punem pe "salteaua de nisip" primul crap pe anul asta prins la buchet de rame. Fomist tare, in gandul nostru! Pana dupa-amiaza cand s-a mai potolit oarecum vantul, tragea rar cate un somotel.
Apoi neavand tabara instalata, am urcat bagajele in barca si am plecat cativa km mai sus (defapt aeasta era planul de dimineata,dar valurile ne-au facut semn, "trageti pe dreapta" nu e de joaca) Am ajuns aproape de Greaca, si ne-am pus pe gatit scrumbie. Si nu, nu a urcat scrumbia inca, la Oltenita, insa am cumparat-o de la cherhana ca sa o facem cu sare si lamaie pe malul Dunarii. Timp de 2-3 ore cat am stat pe aici, nu a fost nici-un semn de peste, ne-am intors inapoi de unde am plecat, la Oltenita. Intre timp Dinu, a luat un somn frumos la vreo 5 kg. (vezi aici). Ionut a fost aproape de a pune pe mal un somn destul de mare, insa cum eu eram plecat cu barca iar el dadea de pe mal, iar malul era inalt 1.5 metri cel putin, nu a reusit sa-l scoata, iar minciogul nu era la el. O zi plina, cu multe evenimente placute, ceva la care nu ne asteptam. A doua zi a fost mai frumos dar nu a prea mancat pestele, concluzia noastra fiind ca vantul de sambata la cam pus in miscare. Atentie, saptamana viitoare mai exact Duminica incepe prohibitia!

un vin fiert, pe malul Dunarii

scrumbie la gratar in folie cu sare si lamaie..mmm

Site search

Suntem si pe Facebook

Pentru cei ce doresc sa tinem legatura, sa dezbatem anumite subiecte, sau sa comentam postarile si articolele de pe site, am creat special pentru acest lucru grupul de facebook:

Abonati-va

Despre

Singurul site din Romania, dedicat exclusiv pescuitului la Dunare. Aici gasiti aventuri pe malul Dunarii,actualizari lunare, aproape orice legat de Dunare si Delta Dunarii. Scopul acestui site este pescuitul, satisfactia o ai din peisaj si activitatea in sine, nu din capturi sau cantitatea pestelui prins. Vreau in primul rand sa cred ca pentru dumneavostra conteaza informatiile transmise si nu neaparat data cand s-a pescuit. Fir Intins!