2 iun. 2015

Prima partida dupa prohibitie 2015

Posted by Adrian Iordache On 17:09
Am asteptat cu mare entuziasm sa treaca perioada de prohibitie, pentru a putea merge la pescuit, iar eu cum nu am putut sa iau parte la deschidere pe 26 Mai, am fost pe 30-31 Mai, adica in weekendul ce tocmai a trecut.
Dunarea la fel cum ne-a obisnuit in ultimii 2 ani, adica cu viituri si coduri rosii de inundatii, ne-am luat inima in dinti si am plecat pe zona Calarasi. Am pregatit de acasa mamaliga, patratica, porumb, sperand totusi sa putem pescuii la crap. Ghinion! Sambata dimineata cand am ajuns, mi s-a confirmat faptul ca mai bine ma las de crap si stau pe somn. Cautam cu disperare un loc pentru campat, doar ca de data aceasta nu a fost din cauza apei, ci din cauza pescarilor, era aproape cort langa cort :)), vremea frumoasa si sarbatoarea Rusaliilor au contribuit decisiv la acest aspect.Pana pe dupa-amiaza, mai mult ne-am plimbat in recunoastere, daca pestele nu prea mergea ne-am bucurat de plimbari cu barca :)). Niste prieteni erau si ei in zona si tocmai ne spuneau ca vor sa plece. In momentul acela, am decis si noi sa ne mutam cu camparea, din cauza ca zona pe care eram asezati era intinsura, fara nici un pom sa ne confere umbra, afara totusi erau 32 de grade. Dupa ce ne-am mutat si am asezat tot, prietenii mei s-au pus pe treaba. La nici o jumatate de ora, au avut intr-un interval de 10 minute, 3 prezentari la buchet de rame, si nu au reusit sa scoata nici unul. Zona care pescuiam era plina de butuci. In noaptea ce a urmat, si pana a 2-a zi de dimineata, am mai luat 4 somni intre 3 si 4 kg, cei punctabili sa zicem, iar intre 100 gr-1,2 kg fara numar, evident cei sub 1kg au fost absolut toti eliberati! Iar la capitolul rupturi mai adaugam inca 3, de data aceasta din barca, erau aproape imposibil de tinut, cand o luau spre butuc era clar, ori eu strang tamburul si e care pe care, ori il las sa se duca in agatatura si nu mai ramane apoi decat sa tai firul! Nu ma asteptam la asa ceva, si am venit cu mulinetele de crap, pe care am un fir de 0.38, foarte rezistent insa s-a dovedit inutil pescuitului la somn din barca, in agatatura. Insa Duminica seara cand ne-am intors.... click aici!

Site search

Suntem si pe Facebook

Pentru cei ce doresc sa tinem legatura, sa dezbatem anumite subiecte, sau sa comentam postarile si articolele de pe site, am creat special pentru acest lucru grupul de facebook:

Abonati-va

Despre

Singurul site din Romania, dedicat exclusiv pescuitului la Dunare. Aici gasiti aventuri pe malul Dunarii,actualizari lunare, aproape orice legat de Dunare si Delta Dunarii. Scopul acestui site este pescuitul, satisfactia o ai din peisaj si activitatea in sine, nu din capturi sau cantitatea pestelui prins. Vreau in primul rand sa cred ca pentru dumneavostra conteaza informatiile transmise si nu neaparat data cand s-a pescuit. Fir Intins!