11 mai 2015

Delta, Murighiol-Uzlina, 2011

Posted by Adrian Iordache On 21:28
Prima data cand am fost in delta, se intampla in toamna anului 2011, la fix un an de zile de cand am inceput sa pescuiesc pe dunare, mai exact in luna septembrie.
Inca eram la inceput cu pescuitul pe dunare, desi in anul respectiv nu ratasem nici un weekend de pescuit pe dunare, ma credeam deja stapan pe situatie crezand ca in delta este testul suprem in ale pescuitului, insa socotala de acasa, nu s-a potrivit cu cea din targ. Aveam deja idee despre abordarea unui pescuit in delta, despre cum se fac monturile iar telescopicele inca mai faceau parte din "arsenalul principal". A fost o partida scurta de 3 zile pe "bucla" de la Mahmudia. M-am apucat sa pescuiesc la distanta (spun "m-am apucat" deoarece eram singurul din trupa de trei care dadeam la crap) cam la vreo 60-70 de metri. Locul unde am dat, dunarea aproape ca statea, iar un plumb de 60/gr il tinea apa pe loc. Am intrat apoi cu sonarul sa vedem cum sta situatia. Mare ne-a fost mirarea cand am vazut ca la 70 m de mal, unde lansam apa avea un metru. M-am apropiat de mal cam la 20 de metri si aveam un gropan chiar in fata mea de 8 m. Am hotarat sa dau nada aici.
Nici o miscare pana a doua zi la ora 10 dimineata, cand timp de o ora am avut prezentari dintre care unul scapat. Erau ciortani de 2-2.5 kg, dar si primii crapi prinsi pe Dunare. Pana am plecat am mai prins cativa ciortani la fel ca primii si carasi intre 0.5 si 1 kg iar alti doi carasi cantarind aproximativ 1.5 kg. Am avut si rupturi, cel mai gros fir care il aveam era de 0.25 pe linie, in delta la crap :)). Am pescuit doar pe fir de par cu porumb. Mai jos, restul imaginilor.

Site search

Suntem si pe Facebook

Pentru cei ce doresc sa tinem legatura, sa dezbatem anumite subiecte, sau sa comentam postarile si articolele de pe site, am creat special pentru acest lucru grupul de facebook:

Abonati-va

Despre

Singurul site din Romania, dedicat exclusiv pescuitului la Dunare. Aici gasiti aventuri pe malul Dunarii,actualizari lunare, aproape orice legat de Dunare si Delta Dunarii. Scopul acestui site este pescuitul, satisfactia o ai din peisaj si activitatea in sine, nu din capturi sau cantitatea pestelui prins. Vreau in primul rand sa cred ca pentru dumneavostra conteaza informatiile transmise si nu neaparat data cand s-a pescuit. Fir Intins!