1 sept. 2014

Pe Dunare la Spantov 31.08-01.09.2014

Posted by Adrian Iordache On 20:03
Bucurosi de vremea frumoasa de afara de duminica dimineata, ne-am azvarlit sculele in masina si am plecat spre Spantov undeva pe la ora 10. Am hotarat sa mergem pe aceasta zona vreo doua zile. Am plecat plini de entuziasm spre locul de pescuit unde avusesem partide reusite in trecut, specia vizata fiind mai mult crapul si salalul. Am ajuns undeva pe la ora 12 si ne-am pus pe treaba. Ziua am resit sa prindem 3 somotei in jur de 1,5 kg fiecare, si mergea foarte bine la undita, caraselul de 2-300/gr si platica. Noaptea nu am avut nicio trasatura, (carasul si platica mergeau in continuare daca stateam de ei), in schimb am mai prins un somn de 3 ore spre dimineata si un rasarit de exceptie!. Acum chiar ca urmeaza Delta! Sambata plec pentru 8 zile! Am sa revin cu poze si sper si cu rezultate (pe masura asteptarilor).

Site search

Suntem si pe Facebook

Pentru cei ce doresc sa tinem legatura, sa dezbatem anumite subiecte, sau sa comentam postarile si articolele de pe site, am creat special pentru acest lucru grupul de facebook:

Abonati-va

Despre

Singurul site din Romania, dedicat exclusiv pescuitului la Dunare. Aici gasiti aventuri pe malul Dunarii,actualizari lunare, aproape orice legat de Dunare si Delta Dunarii. Scopul acestui site este pescuitul, satisfactia o ai din peisaj si activitatea in sine, nu din capturi sau cantitatea pestelui prins. Vreau in primul rand sa cred ca pentru dumneavostra conteaza informatiile transmise si nu neaparat data cand s-a pescuit. Fir Intins!