1 iul. 2014

Pescuit la Oltenita 28-29 Iunie

Posted by Adrian Iordache On 00:26
Dupa expeditia din delta, am zis sa facem o "recuperare" pe dunare de o noapte, sa mergem dupa somn. Si asa am plecat sambata dupa-amiaza din Bucuresti si am ajuns in Oltenita pe la ora 19. Am dat toata noaptea din barca eu si cu Fox, dar nu a fost randamentul care ne asteptam prinzand doar 2 somotei pana la rasarit (dintre care unul a fost luat in pauza de masa de pe mal). Cum s-a crapat de ziua, era spectacol de somni pe langa noi, si primul somn  care a tras cum s-a luminat a  fost si cel mai mare din aceasta partida: 2.5 kg, care l-am luat la buchet de rame cu un fir de 0.25 si plumb de 20 de grame. Am reusit sa prindem 7 moace in total pana la ora 10 dintre care 2 eliberate pentru ca erau sub 500 gr. Apa se prezinta din ce in ce mai bine, a scazut mult, dar in continuare nu se poate intra cu masina in padure. Pe dig am mai vazut cate o masina, dar cu conditia sa nu ploua cu 1-2 zile inainte, ca altfel e jale. Ca o observatie, chiar daca nu am plecat dupa crap, nu am vazut deloc sa sara, si nici nu am auzit pe la localnici sa se prinda.

Site search

Suntem si pe Facebook

Pentru cei ce doresc sa tinem legatura, sa dezbatem anumite subiecte, sau sa comentam postarile si articolele de pe site, am creat special pentru acest lucru grupul de facebook:

Abonati-va

Despre

Singurul site din Romania, dedicat exclusiv pescuitului la Dunare. Aici gasiti aventuri pe malul Dunarii,actualizari lunare, aproape orice legat de Dunare si Delta Dunarii. Scopul acestui site este pescuitul, satisfactia o ai din peisaj si activitatea in sine, nu din capturi sau cantitatea pestelui prins. Vreau in primul rand sa cred ca pentru dumneavostra conteaza informatiile transmise si nu neaparat data cand s-a pescuit. Fir Intins!