7 aug. 2013

Rezultate bune pe zona Calarasi - Giurgiu

Posted by Adrian Iordache On 18:46
In ultima perioada n-am mai prea avut timp sa colind dunarea dar am reusit sa fur 2 iesiri una la Calarasi iar cealalta la Giurgiu. La Calarasi am fost duminica 14 iulie 2013 de dimineata pana pe la ora 18, timp in care am reusit sa luam cativa somotei + 1 rateu la crap la boaba pe fir de par din cauza ca mancam si lanseta era prea departe de mine.

Apoi la distanta de 2 saptamani am fost tot duminica 28 iulie 2013 la Giurgiu, dunarea mult mai scazuta cu cel putin 150 cm, am ajuns seara la 8 unde am prins somotei la rama si caras la bonduelle, am stat pana la 12 noaptea (din cauza ca ne-au spart tantarii) timp in care am luat ~ 10 kg de caras in mai putin de 3 ore tinand cont ca pana ne-am asezat si apoi pana am strans sa plecam plus ca a inceput sa traga bine dupa 21:30-22 la lasarea intunericului, pana atunci prinsesem cativa carasi si somotei, tot ce era sub 500/gr a fost eliberat.

Site search

Suntem si pe Facebook

Pentru cei ce doresc sa tinem legatura, sa dezbatem anumite subiecte, sau sa comentam postarile si articolele de pe site, am creat special pentru acest lucru grupul de facebook:

Abonati-va

Despre

Singurul site din Romania, dedicat exclusiv pescuitului la Dunare. Aici gasiti aventuri pe malul Dunarii,actualizari lunare, aproape orice legat de Dunare si Delta Dunarii. Scopul acestui site este pescuitul, satisfactia o ai din peisaj si activitatea in sine, nu din capturi sau cantitatea pestelui prins. Vreau in primul rand sa cred ca pentru dumneavostra conteaza informatiile transmise si nu neaparat data cand s-a pescuit. Fir Intins!